produse | Total: Lei
Vezi detalii cos
Lyod Tour

Revelionul intarziatilor in Maramures, 3 nopti (4-7 ianuarie), transport Autocar

COD: 20240930093402
Pret:
1400 Lei /pers.
Pret:
🗓️ 4-7 ianuarie
🚍 Transport Autocar (Bucuresti – Ploiesti – Vatra Dornei)
🏨 Pensiunea Casa Leca
🏨 Pensiunea Pintea de sub coasta
🍲 Demipensiune
  • MIC DEJUN - bufet maramureșan
  • CINĂ - ciorbă , fel principal și desert ; BĂUTURI - horincă , afinată , vin , apă minerală , sucuri , lichior
  • ➕ Masa festivă
🍀 Activități
  • 🌸 Plimbare cu trăsura trasă de cai + prezentarea Satului Istoric Breb
  • 🌸 Imbrăcarea costumului tradițional pentru poze
  • 🌸 Foc de tabără și vin fiert
🍀 La cerere (contra cost):
  • Purcel la rotisor
  • Program dansuri și muzică live
Obiective turistice de vizitat în timpul zilei:
Biserica din Josani unde se află zalele lu Pintea
Mănăstirea Barsana
Muzeul Satului Maramureșan
Memorialul Victimelor Comunismului
Cimitirul Vesel
Mănăstirea Peri , cea mai înaltă construcție din Europa
Mocănița
Pârtia Cavnic

Pretul include:
  • transport cu autocar clasificat
  • - 3 nopti cazare cu demipensiune la Pensiunea Casa Leca si Pensiunea Pintea de sub coasta
  • ghid de turism atestat
  • excursiile inscrise in program
  • masa festiva de Revelion
Pretul nu include:
  • ghizii locali
  • cheltuieli personale
  • alte taxe de vizitare care nu sunt prevazute la rubrica pretul include
  • intrarile la obiectivele turistice - au caracter orientativ (Cimitirul Vesel - 10 lei/pers, Bilet tren Mocanita - 89 lei/adult, 79 lei/student/pensionar, 60 lei/elev - in functie de sezon
  • optional muzica live si purcel la rotisor
  • asigurare medicala si storno (optional)
Info & Comenzi telefonice: +4 0721.627.804
21 ani experienta
in transport si turism
Agentie de incredere
Certificata si Autorizata
Autocare clasificate
pentru orice ruta
Soferi profesionisti
cu atestat si experienta
Preturi Corecte
pentru fiecare oferta

Modalitati de plata: cash in agentiile de turism, cash in agentiile bancare, prin transfer bancar (internet banking) Excursia trebuie achitata integral inainte de plecare.

Acte necesare: cartea de identitate.

Grup minim: 30 de  persoane. 

OBSERVATII generale de calatorie:
1) tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;
2) camerele single se confirma doar de catre agentie; persoanele care se inscriu singure si pentru care agentia nu gaseste partener vor fi informati telefonic sau in scris si vor achita suplimentul de camera single cel tarziu cu 3 zile inainte de plecare; achitarea suplimentului de camera single nu implica loc singur pe bancheta in autocar. Refuzul de a achita suplimentul single inainte de plecare si renuntarea la calatorie se penalizeaza conform articolului Conditii pentru Anulari / Penalizari;
3) clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; existenta anumitor facilitati precum minibar, balcon, frigider, cana fierbator pentru prepare ceai/cafea in fiecare camera, wi-fi in camera, etc nu pot fi garantate de catre agentie atat timp cat se asigura categoria de stele mentionata in programul detaliat. Unitatea de cazare poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc), turistul avand obligatia sa le achite si se informeze asupra acestora inaintea utilizarii acestor servicii. Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare. Eventualele daune produse de turist in unitatea de cazare revin ca obligatie de plata acestuia. 
4) agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
5) daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site -ului www.politiadefrontiera.ro si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe teritoriul tarii/tarilor de destinatie. 
6) daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV 2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii. 
7) distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup; in cazul  in care turistul are cerinte speciale cu privire la cazare  (camere alaturate, camere cu balcon, etc) nu vor fi considerate confirmate decat in masura disponibilitatii de la fata locului.Mesele incluse in program sunt de categorie meniu standard, fix pentru toti turistii la fel. Orice solicitare de schimbare a acestuia se considera drept cerere speciala si se achita extra la fata locului de catre turist. Agentia de turism nu garanteaza meniuri speciale, nu are obligatia de a se informa cu privire la preferintele sau regimurile culinare ale turistilor, acestea fiind satisfacute in masura posibilitatilor la fata locului. Nominalizarea hotelurilor se va face la cerere dupa transmiterea informarii de plecare (cu 2 zile inainte de inceputul calatoriei, prin exceptie cu 24 ore inainte de plecare). Mentiunea in program a denumirii hotelului continuata de expresia  asau similara face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.
8) ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului; in caz exceptional, obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care tin de autoritati);
9) conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor si la obiectivele turistice pot fi asigurate doar de catre ghizii locali; ghidul roman va face o prezentare in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care se achita taxe ghizi locali in programul turistic sau daca grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia la fata locului.
10) agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
11) este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare. Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare;
12) efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site - recomandam citirea acestuia); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta specializata (cazuri medicale/ dizabilitati). Turistul aflat in situatie atipica (medicala sau de necesitate speciala) este obligat ca notifice in scris agentia cu privire la situatia personala inainte de inscriere si sa ceara acordul pentru participare. Ne rezervam dreptul de a refuza participarea persoanelor care ca urmare a situatiilor speciale pot pune in dificultate derularea programului turistic, afectand astfel toti participantii la calatorie.
13) transportul se va realiza cu microbuz, minibus, midiautocar, autocar in functie de numarul de turisti participanti la program; turistul are obligatia respectarii conditiilor de transport persoane disponibile pe site (recomandam citirea acestora).. In mijlocele de transport sunt interzise fumatul, consumul de bauturi alcoolice sau substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a nu imbarca sau de a debarca (dupa caz) pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca conditiile de transport persoane, fara rambursarea costurilor de transport. Pasagerii se obliga sa achite catre compania de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
14) transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer; pentru un numar mai mic de persoane, transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de agentie (tarif si durata);
15) prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat si se completeaza cu informatiile precontractuale disponibile pe site (recomandam citirea acestora). Recomandam incheierea asigurarii storno pentru a va proteja inainte de plecare (in cazul anularii calatoriei) si a asigurarii medicale pentru protectie pe durata derularii programului turistic (in cazul unor situatii medicale neprevazute).

Conditii pentru ANULARI, PENALIZARI:
a) 30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii. 
b) 70% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 30 zile - 16 zile inainte de plecare.
c) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile inainte de plecare.
d) 100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
e) 100% din pretul pachetului de servicii in cazul achizitionarii pachetelor cu orice tip de reducere: Early Booking/ Inscrieri timpurii/ Litoralul pentru toti/ Decada balneara/ Saptamana de refacere/ O saptamana la munte/ Last minute/ Ultra Last minute/ Oferte speciale/ Targ Turism/ Seniori/ Craciun/ Revelion/ Martisor/ Fidelitate sau alte programe similare.
f) 100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).

g) 100% din pretul pachetului de servicii pentru in cazul in care plata pentru serviciile turistice interne a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.
h) 100% pentru biletele de avion.

Nota: In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de LYOD TOUR  (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai multor rezervari pentru orice pachete LYOD TOUR  in calitate de organizator. In cazul utilizarii VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan.

Raporteaza informatii incorecte
Descrierea produselor sau a serviciilor disponibile pe site-ul nostru (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea noastra, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit, societatea noastra nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu ne obliga la nicio actiune.
Alti clienti au vazut si